30 sierpnia 2024 11:20 | Aktualności
Szanowni Rodzice,
informujemy, że od poniedziałku 02.09 stołówka szkolna będzie prowadziła zapisy uczniów na obiady.
Aby dziecko mogło korzystać z obiadów, należy czytelnie wypełnić kartę zgłoszenia i przekazać ją intendentce (p. Katarzyna Skierkowska) lub złożyć w sekretariacie Szkoły.
Karty dostępne będą od poniedziałku w stołówce i w sekretariacie. Wzór karty możecie Państwo także pobrać i wydrukować z tej strony (na dole).
Zapisując dziecko na obiady, oświadczają Państwo, że zapoznali się z Regulaminem wnoszenia opłat za obiady wydawane w stołówce szkoły Podstawowej w Łącku zamieszczonym na stronie internetowej Szkoły (glack.superszkolna.pl w zakładce Stołówka) oraz w załączniku na dole tej informacji i akceptują Państwo jego warunki.
Obiady będą wydawane od dnia 9 września 2024 roku.
Cena obiadu - 7,50 zł.
Przypominamy, że można ubiegać się o dofinansowanie obiadów wydawanych w stołówce szkolnej w ramach Programu „Posiłek w szkole i w domu”. Wnioski o dofinansowanie należy składać w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Łącku ul. Brzozowa 1. GOPS wydaje decyzję o dofinansowaniu obiadu po przeprowadzeniu wywiadu. Prosimy wszystkich zainteresowanych tą formą wsparcia o złożenie wniosku w terminie umożliwiającym uzyskanie decyzji przed rozpoczęciem wydawania obiadów. Jeżeli uczeń ubiegający się o wsparcie będzie korzystał z dożywiania przed wydaniem decyzji, za posiłki muszą zapłacić rodzice.
Dyrekcja SPEG
REGULAMIN
korzystania i wnoszenia opłat za obiady wydawane w stołówce
Szkoły Podstawowej im. ppor. Emilii Gierczak w Łącku w roku szkolnym 2024/2025
§ 1
Z płatnych obiadów w stołówce szkolnej mogą korzystać uczniowie Szkoły Podstawowej im. ppor. Emilii Gierczak w Łącku, których rodzice złożą pisemną deklarację.
§ 2
Zamówienie na obiady dla uczniów obejmuje wszystkie dni w miesiącu, z możliwością rezygnacji w dowolnym terminie. Nie są przyjmowane zamówienia na wybrane dni tygodnia.
§ 3
W szczególnych przypadkach rodzic może zapisać dziecko na obiady na czas krótszy niż miesiąc, np. z powodu planowanego wyjazdu dziecka do sanatorium czy pobytu w szpitalu.
§ 4
Rezygnację dziecka z obiadów należy zgłosić u intendenta najpóźniej do dnia poprzedzającego rezygnację.
§ 5
Cena jednego posiłku dla dziecka roku szkolnym 2024/2025 wynosi 7,50 zł.
§ 6
Cena może ulec zmianie w trakcie roku szkolnego w przypadku wzrostu cen zamawianego towaru.
§ 7
Opłatę za obiady należy wnosić gotówką w sekretariacie Szkoły lub przelewem bankowym - do 10. dnia każdego miesiąca następującego po miesiącu korzystania z posiłków.
§ 8
Kwota miesięcznej opłaty za obiady jest podawana do informacji rodziców na tablicach ogłoszeń oraz na stronie internetowej Szkoły w zakładce Stołówka https://glack.superszkolna.pl/cms/46034/stolowka_ .
§ 9
Brak wpłaty do 10. dnia każdego miesiąca następującego po miesiącu korzystania z posiłków skutkuje naliczeniem odsetek ustawowych za każdy dzień opóźnienia.
§ 10
Odsetki naliczane będą od dnia następującego po wyznaczonym terminie płatności do dnia zapłaty.
§ 11
W przypadku braku wpłaty należności w terminie do 10. dnia miesiąca następującego po miesiącu korzystania z posiłków, wstrzymuje się wydawanie obiadów.
§ 12
Ponowne korzystanie z obiadów możliwe będzie po uregulowaniu należności wraz z odsetkami.
§ 13
Wnoszenie opłat za obiady potwierdzone zostaje paragonem z kasy fiskalnej.
§ 14
Nieobecność dziecka na obiedzie zgłaszają rodzice. W takim przypadku należy poinformować sekretariat Szkoły telefonicznie (tel. 24 3841420) lub osobiście do godziny 8.00 w dniu nieobecności dziecka. Koszt niewykorzystanych obiadów będzie odliczony przy płatności za dany miesiąc.
§ 15
Listy uczniów korzystających z obiadów, którzy wyjeżdżają na wycieczki szkolne, przekazywane są intendentce przez organizatorów wyjazdów. Rodzice nie mają w takim przypadku obowiązku zgłaszania nieobecności indywidualnie.
§ 16
Wychowawca nie ma obowiązku informowania intendentki o ewentualnej nieobecności dziecka w szkole.
§ 17
W przypadku niezgłoszonej nieobecności dziecka rodzic ma obowiązek zapłacić za niewykorzystany obiad.
§ 18
Godziny wydawania obiadów poszczególnym klasom i oddziałom zostaną przekazane do ogólnej informacji przed rozpoczęciem wydawania posiłków.
§ 19
Obsługa stołówki może odmówić wydania posiłku uczniowi, który zgłosi się podczas innej przerwy niż przypisana do jego oddziału.
§ 20
Godziny wydawania posiłków mogą ulec zmianie, o czym dzieci zostają wcześniej poinformowane.
§ 21
W przypadku nieobecności dziecka nie wydaje się posiłku na wynos. Nie wydaje się także posiłków innym uczniom „w zastępstwie” nieobecnego dziecka.
§ 22
Wydawanie obiadów dla uczniów korzystających ze wsparcia w ramach rządowego programu "Posiłek w domu i w szkole" rozpoczyna się w dniu następującym po dniu przekazania szkole decyzji odpowiedniego ośrodka pomocy społecznej.
§ 23
Uczniów korzystających ze wsparcia wymienionego w § 22 i ich rodziców dotyczą paragrafy 14-21 Regulaminu. W przypadku nieobecności dziecka rodzice są zobowiązani powiadomić o tym Szkołę. W przypadku niezgłoszenia nieobecności obciążeni zostaną kosztami posiłku.
§ 24
Regulamin obowiązuje od dnia 2 września 2024 r.