Aktualności

30 sierpnia 2024 11:20 | Aktualności

Obiady w stołówce szkolnej.

 

 

 

 

Szanowni Rodzice,

informujemy, że od poniedziałku 02.09 stołówka szkolna będzie prowadziła zapisy uczniów na obiady.

Aby dziecko mogło korzystać z obiadów, należy czytelnie wypełnić kartę zgłoszenia i przekazać ją intendentce (p. Katarzyna Skierkowska) lub złożyć w sekretariacie Szkoły.

Karty dostępne będą od poniedziałku w stołówce i w sekretariacie. Wzór karty możecie Państwo także pobrać i wydrukować z tej strony (na dole).

Zapisując dziecko na obiady, oświadczają Państwo, że zapoznali się z Regulaminem wnoszenia opłat za obiady wydawane w stołówce szkoły Podstawowej w Łącku zamieszczonym na stronie internetowej Szkoły (glack.superszkolna.pl w zakładce Stołówka) oraz w załączniku na dole tej informacji i akceptują Państwo jego warunki.

Obiady będą wydawane od dnia 9 września 2024 roku.

Cena obiadu - 7,50 zł.

Przypominamy, że można ubiegać się o dofinansowanie obiadów wydawanych w stołówce szkolnej w ramach Programu „Posiłek w szkole i w domu”. Wnioski o dofinansowanie należy składać w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Łącku ul. Brzozowa 1. GOPS wydaje decyzję o dofinansowaniu obiadu po przeprowadzeniu wywiadu. Prosimy wszystkich zainteresowanych tą formą wsparcia o złożenie wniosku w terminie umożliwiającym uzyskanie decyzji przed rozpoczęciem wydawania obiadów. Jeżeli uczeń ubiegający się o wsparcie będzie korzystał z dożywiania przed wydaniem decyzji, za posiłki muszą zapłacić rodzice.

Dyrekcja SPEG

 

 

REGULAMIN

korzystania i wnoszenia opłat za obiady wydawane w stołówce

Szkoły Podstawowej im. ppor. Emilii Gierczak w Łącku w roku szkolnym 2024/2025

 

§ 1

Z płatnych obiadów w stołówce szkolnej mogą korzystać uczniowie Szkoły Podstawowej im. ppor. Emilii Gierczak w Łącku, których rodzice złożą pisemną deklarację.

§ 2

 Zamówienie na obiady dla uczniów obejmuje wszystkie dni w miesiącu, z możliwością rezygnacji w dowolnym terminie. Nie są przyjmowane zamówienia na wybrane dni tygodnia.

§ 3

W szczególnych przypadkach rodzic może zapisać dziecko na obiady na czas krótszy niż miesiąc, np. z powodu planowanego wyjazdu dziecka do sanatorium czy pobytu w szpitalu.

§ 4

Rezygnację dziecka z obiadów należy zgłosić u intendenta najpóźniej do dnia poprzedzającego rezygnację.

§ 5

Cena jednego posiłku dla dziecka roku szkolnym 2024/2025 wynosi 7,50 zł.

§ 6

Cena może ulec zmianie w trakcie roku szkolnego w przypadku wzrostu cen zamawianego towaru.

§ 7

Opłatę za obiady należy wnosić gotówką w sekretariacie Szkoły lub przelewem bankowym - do 10. dnia każdego miesiąca następującego po miesiącu korzystania z posiłków.

§ 8

Kwota miesięcznej opłaty za obiady jest podawana do informacji rodziców na tablicach ogłoszeń oraz na stronie internetowej Szkoły w zakładce Stołówka  https://glack.superszkolna.pl/cms/46034/stolowka_ .

§ 9

Brak wpłaty do 10. dnia każdego miesiąca następującego po miesiącu korzystania z posiłków skutkuje naliczeniem odsetek ustawowych za każdy dzień opóźnienia.

§ 10

Odsetki naliczane będą od dnia następującego po wyznaczonym terminie płatności do dnia zapłaty.

§ 11

W przypadku braku wpłaty należności w terminie do 10. dnia miesiąca następującego po miesiącu korzystania z posiłków, wstrzymuje się wydawanie obiadów.

§ 12

Ponowne korzystanie z obiadów możliwe będzie po uregulowaniu należności wraz z odsetkami.

§ 13

Wnoszenie opłat za obiady potwierdzone zostaje paragonem z kasy fiskalnej.

§ 14

Nieobecność dziecka na obiedzie zgłaszają rodzice. W takim przypadku należy poinformować sekretariat Szkoły telefonicznie (tel. 24 3841420) lub osobiście do godziny 8.00 w dniu nieobecności dziecka. Koszt niewykorzystanych obiadów będzie odliczony przy płatności za dany miesiąc.

§ 15

Listy uczniów korzystających z obiadów, którzy wyjeżdżają na wycieczki szkolne, przekazywane są intendentce przez organizatorów wyjazdów. Rodzice nie mają w takim przypadku obowiązku zgłaszania nieobecności indywidualnie.

§ 16

Wychowawca nie ma obowiązku informowania intendentki o ewentualnej nieobecności dziecka w szkole.

§ 17

W przypadku niezgłoszonej nieobecności dziecka rodzic ma obowiązek zapłacić za niewykorzystany obiad.

§ 18

Godziny wydawania obiadów poszczególnym klasom i oddziałom zostaną przekazane do ogólnej informacji przed rozpoczęciem wydawania posiłków.

§ 19

Obsługa stołówki może odmówić wydania posiłku uczniowi, który zgłosi się podczas innej przerwy niż przypisana do jego oddziału.

§ 20

Godziny wydawania posiłków mogą ulec zmianie, o czym dzieci zostają wcześniej poinformowane.

§ 21

W przypadku nieobecności dziecka nie wydaje się posiłku na wynos. Nie wydaje się także posiłków innym uczniom „w zastępstwie” nieobecnego dziecka.

§ 22

Wydawanie obiadów dla uczniów korzystających ze wsparcia w ramach rządowego programu "Posiłek w domu i w szkole" rozpoczyna się w dniu następującym po dniu przekazania szkole decyzji odpowiedniego ośrodka pomocy społecznej.

§ 23

Uczniów korzystających ze wsparcia wymienionego w § 22 i ich rodziców dotyczą paragrafy 14-21 Regulaminu. W przypadku nieobecności dziecka rodzice są zobowiązani powiadomić o tym Szkołę. W przypadku niezgłoszenia nieobecności obciążeni zostaną kosztami posiłku.

§ 24

Regulamin obowiązuje od dnia 2 września 2024 r.

 

Przeczytano: 725 razy. Wydrukuj|Do góry

abc1
Centrum wsparcia