Uczniowie i rodzice mogą oczekiwać wsparcia ze strony doradcy zawodowego w palnowaniu ścieżki edukacyjnej i wyboru zawodu.
Wsparcie obejmuje:
TREŚCI PROGRAMOWE Z ZAKRESU DORADZTWA ZAWODOWEGO
DLA KLAS VII I VIII SZKÓŁ PODSTAWOWYCH
(wymienione w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 lutego 2019 r. w sprawie doradztwa zawodowego - Dz. U. poz. 325)
1. Poznawanie własnych zasobów
Uczeń:
1.1 określa wpływ stanu zdrowia na wykonywanie zadań zawodowych;
1.2 rozpoznaje własne zasoby (zainteresowania, zdolności, uzdolnienia, kompetencje, predyspozycje zawodowe);
1.3 dokonuje syntezy przydatnych w planowaniu ścieżki edukacyjno-zawodowej informacji o sobie wynikających z autoanalizy, ocen innych osób oraz innych źródeł;
1.4 rozpoznaje własne ograniczenia jako wyzwania w odniesieniu do planów edukacyjno-zawodowych;
1.5 rozpoznaje swoje możliwości i ograniczenia w zakresie wykonywania zadań zawodowych i uwzględnia je w planowaniu ścieżki edukacyjno-zawodowej;
1.6 określa aspiracje i potrzeby w zakresie własnego rozwoju i możliwe sposoby ich realizacji;
1.7 określa własną hierarchię wartości i potrzeb.
2. Świat zawodów i rynek pracy
Uczeń:
2.1 wyszukuje i analizuje informacje na temat zawodów oraz charakteryzuje wybrane zawody, uwzględniając kwalifikacje wyodrębnione w zawodach oraz możliwości ich uzyskiwania;
2.2 porównuje własne zasoby i preferencje z wymaganiami rynku pracy i oczekiwaniami pracodawców;
2.3 wyjaśnia zjawiska i trendy zachodzące na współczesnym rynku pracy, z uwzględnieniem regionalnego i lokalnego rynku pracy;
2.4 uzasadnia znaczenie pracy w życiu człowieka;
2.5 analizuje znaczenie i możliwości doświadczania pracy;
2.6 wskazuje wartości związane z pracą i etyką zawodową;
2.7 dokonuje autoprezentacji;
2.8 charakteryzuje instytucje wspomagające planowanie ścieżki edukacyjno-zawodowej, w tym instytucje rynku pracy.
3. Rynek edukacyjny i uczenie się przez całe życie
Uczeń:
3.1 analizuje oferty szkół ponadpodstawowych i szkół wyższych pod względem możliwości dalszego kształcenia, korzystając z dostępnych źródeł informacji;
3.2 analizuje kryteria rekrutacyjne do szkół ponadpodstawowych w kontekście rozpoznania własnych zasobów;
3.3 charakteryzuje strukturę systemu edukacji formalnej oraz możliwości edukacji pozaformalnej i nieformalnej;
3.4 określa znaczenie uczenia się przez całe życie.
4. Planowanie własnego rozwoju i podejmowanie decyzji edukacyjno-zawodowych
Uczeń:
4.1 dokonuje wyboru dalszej ścieżki edukacyjno-zawodowej samodzielnie lub przy wsparciu doradczym;
4.2 określa cele i plany edukacyjno-zawodowe, uwzględniając własne zasoby;
4.3 identyfikuje osoby i instytucje wspomagające planowanie ścieżki edukacyjno-zawodowej i wyjaśnia, w jakich sytuacjach korzystać z ich pomocy;
4.4 planuje ścieżkę edukacyjno-zawodową, uwzględniając konsekwencje podjętych wyborów.
» Kalkulator punktów w postępowaniu rekrutacyjnym
Punkty w rekrutacji do szkół ponadpodstawowych
wynik egzaminu ósmoklasisty |
||
zakres egzaminu |
procent wykonania |
punkty przeliczeniowe |
język polski |
100 |
35 |
matematyka |
100 |
35 |
język obcy nowożytny |
100 |
30 |
razem |
100 |
|
oceny z 4 przedmiotów na świadectwie ukończenia szkoły |
||
przedmiot |
ocena i przypisane jej punkty: 6-18 p., 5-17 p., 4-14 p., 3-8 p., 2-2 p. |
|
język polski |
0 |
|
matematyka |
0 |
|
… |
0 |
|
… |
0 |
|
|
72 |
|
uzyskanie wysokiego miejsca w zawodach wiedzy, artystycznych lub sportowych, organizowanych przez kuratora oświaty lub inne podmioty działające na terenie szkoły, na szczeblu: |
||
międzynarodowym |
4 |
|
krajowym |
3 |
|
wojewódzkim |
2 |
|
powiatowym |
1 |
|
maksymalnie za miejsca w konkursach |
18 |
|
osiągnięcia w aktywności na rzecz innych ludzi |
3 |
|
świadectwo ukończenia szkoły z wyróżnieniem |
7 |
Przykładowe wpisy dotyczące osiągnięć w pracy na rzecz innych ludzi, zwłaszcza w formie wolontariatu, lub środowiska szkolnego.
Wolontariat na rzecz Stowarzyszenia … r.
Praca na rzecz lokalnej społeczności w szeregach Młodzieżowej Drużyny Pożarniczej przy OSP w … .
Praca na rzecz społeczności szkolnej w Samorządzie Uczniowskim w roku szkolnym …/…
W składzie pocztu sztandarowego …/….
Chorąży pocztu sztandarowego …/….
Praca na rzecz szkolnej Spółdzielni Uczniowskiej w roku szkolnym …/…
Praca na rzecz społeczności szkolnej w sekcji akustycznej (nagłośnieniowej) w roku szkolnym …/…
Udział w organizacji gminnych obchodów ...
Wolontariat na rzecz WOŚP … r.
REKRUTACJA DO SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH NA ROK SZKOLNY 2025/2026
- INFORMACJE, AKTUALNOŚCI
Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z 18 listopada 2022 r. w sprawie przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego oraz postępowania uzupełniającego do publicznych przedszkoli, szkół, placówek i centrów
Rekrutacja do szkół ponadpodstawowych - przewodnik dla Rodziców
W przypadku równorzędnych wyników uzyskanych w postępowaniu kwalifikacyjnym
a) pierwszeństwo mają kandydaci z problemami zdrowotnymi, ograniczającymi możliwość wyboru kierunku kształcenia ze względu na stan zdrowia, potwierdzonymi opinią publicznej poradni psychologiczno-pedagogicznej, w tym poradni specjalistycznej;
b) w następnej kolejności brane są pod uwagę łącznie następujące kryteria (każde z nich ma jednakową wartość):
- wielodzietność rodziny kandydata,
- niepełnosprawność kandydata,
- niepełnosprawność jednego z rodziców kandydata,
- niepełnosprawność obojga rodziców kandydata,
- niepełnosprawność rodzeństwa kandydata,
- samotne wychowywanie kandydata w rodzinie,
- objęcie kandydata pieczą zastępczą
Wzór oświadczenia o wielodzietności rodziny kandydata
Wzór oświadczenia o samotnym wychowywaniu dziecka
Lista podmiotów wykonujących badania kandydatów do szkół ponadpodstawowych
Powiat |
Nazwa świadczeniodawcy |
Miejsce wykonywania badań |
Dni i godziny przyjęć |
Rejestracja |
płocki, gostyniński, miasto Płock |
Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy |
ul. Kolegialna 17 Płock |
od poniedziałku do piątku od 8:00 – do 15:00 |
telefonicznie (24) 2678460/61 od poniedziałku do piątku od 8:00 – do 15:00 |
INFORMATOR O ZAWODACH I KIERUNKACJ KSZTAŁCENIA
W SZKOŁACH PONADPODSTAWOWYCH Z TERENU POWIATU GOSTYNIŃSKIEGO
Strona poświęcona bezpieczeństwu i higienie pracy, prawu pracy i legalności zatrudnienia
Krajowy Plan Działań przeciwko Handlowi Ludźmi na lata 2022-2024
Minister Edukacji i Nauki ogłosił prognozę zapotrzebowania na pracowników w zawodach szkolnictwa branżowego na krajowym i wojewódzkim rynku pracy. Link do informacji zamieszczonej na stronie MEiN - w obrazku poniżej.
Barometr zawodów to jednoroczna prognoza sytuacji w zawodach. Barometr dzieli zawody na trzy grupy: deficytowe, zrównoważone i nadwyżkowe.
Zawody deficytowe to takie, w których liczba wolnych miejsc pracy jest większa niż liczba osób zainteresowanych podjęciem pracy i spełniających wymagania pracodawców (najtrudniej pracodawcom znaleźć kandydatów do pracy)
Zawody zrównoważone to te, w których liczba wolnych miejsc pracy jest zbliżona do liczby osób zainteresowanych podjęciem pracy i spełniających wymagania pracodawców
Zawody nadwyżkowe, w których liczba wolnych miejsc jest mniejsza niż liczba osób zainteresowanych podjęciem pracy i spełniających wymagania pracodawców (najtrudniej osobom poszukującym pracy znaleźć zatrudnienie)
Barometr pokazuje zapotrzebowanie na zawody w każdym z powiatów w Polsce oraz na poziomie województw.
»» Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 15 lutego 2019 r. w sprawie ogólnych celów i zadań kształcenia w zawodach szkolnictwa branżowego oraz klasyfikacji zawodów szkolnictwa branżowego
»» Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 23 grudnia 2019 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie ogólnych celów i zadań kształcenia w zawodach szkolnictwa branżowego oraz klasyfikacji zawodów szkolnictwa branżowego
»» Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 27 stycznia 2021 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie ogólnych celów i zadań kształcenia w zawodach szkolnictwa branżowego oraz klasyfikacji zawodów szkolnictwa branżowego
»» Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 26 stycznia 2022 r. w sprawie ogólnych celów i zadań kształcenia w zawodach szkolnictwa branżowego oraz klasyfikacji zawodów szkolnictwa branżowego
»» Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 18 stycznia 2023 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie ogólnych celów i zadań kształcenia w zawodach szkolnictwa branżowego oraz klasyfikacji zawodów szkolnictwa branżowego
»» Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 27 grudnia 2023 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie ogólnych celów i zadań kształcenia w zawodach szkolnictwa branżowego oraz klasyfikacji zawodów szkolnictwa branżowego
»» Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 lutego 2025 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie ogólnych celów i zadań kształcenia w zawodach szkolnictwa branżowego oraz klasyfikacji zawodów szkolnictwa branżowego
"Wybierz Studia" to baza prezentująca ofertę studiów wszystkich szkół wyższych działających na terenie Polski. Dzięki portalowi uczniowie będą mogli łatwiej znaleźć informacje o kierunkach studiów zgodnych z ich zainteresowaniami i uzdolnieniami. Portal podpowie również, jakie kryteria maturalne trzeba spełnić, aby dostać się na wymarzoną uczelnię.
(https://irk.uw.edu.pl/pl/offer/PELNE2025/programme/SJ-PS/?from=org-unit:25000000)
AKADEMICKIE CENTRUM INFORMACYJNE
Materiały zawierające: opis zawodu, opis kompetencji zawodowych, odniesienie do sytuacji zawodu na rynku pracy i możliwości doskonalenia zawodowego, a także możliwości zatrudnienia osób niepełnosprawnych w zawodzie.
»» STRONA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY - DOKARIERY.PL
OHP obejmuje wsparciem między innymi:
W Ochotniczych Hufcach Pracy możesz wybrać sobie zawód spośród ponad 65 specjalności.
..........................................................................................
OFERTA EDUKACYJNA SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH W PŁOCKU, GOSTYNINIE I GĄBINIE
NA ROK SZKOLNY 2025/2026
Zespół Szkół im. Stanisława Staszica w Gąbinie |
||
LO-4 |
klasa promocji zdrowia - biologia, chemia, język angielski |
|
klasa matematyczno-techniczna - matematyka, geografia, język angielski |
|
|
klasa psychologiczno-medialna - język polski, historia, język angielski |
|
|
T-5 |
technik hotelarstwa |
|
technik informatyk e-sport |
|
|
technik grafiki i poligrafii cyfrowej |
|
|
technik pojazdów samochodowych |
|
|
technik logistyk |
|
|
B-3 |
pracownik obsługi hotelowej |
|
mechanik pojazdów samochodowych |
|
|
mechanik-operator pojazdów i maszyn rolniczych |
|
|
magazynier logistyk |
|
|
Liceum Ogólnokształcące z Oddz. Dwujęzycznymi im. Tadeusza Kościuszki w Gostyninie |
||
LO-4 |
kierunek politechniczny - matematyka, fizyka, informatyka |
|
kierunek medyczny - biologia, chemia, język angielski/matematyka |
|
|
kierunek językowy - język angielski, geografia, język francuski/język niemiecki |
|
|
kierunek prawny - język polski, historia, język angielski/wos |
|
|
Gostynińskie Centrum Edukacyjne |
||
T-5 |
Oddział Przygotowania Wojskowego |
|
technik pojazdów samochodowych |
|
|
technik żywienia i usług gastronomicznych |
|
|
technik handlowiec |
|
|
technik aranżacji wnętrz |
|
|
technik logistyk |
|
|
technik elektromobilności |
|
|
B-3 |
kierowca mechanik |
|
mechanik pojazdów samochodowych |
|
|
elektromechanik pojazdów samochodowych |
|
|
monter sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych |
|
|
monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie |
|
|
sprzedawca |
|
|
stolarz |
|
|
kucharz |
|
|
fryzjer |
|
|
Zespół Szkół im. Marii Skłodowskiej-Curie w Gostyninie |
||
LO-4 |
rozszerzenie: język polski, język angielski, biologia/geografia; przygotowanie sprawnościowe do służb mundurowych w ramach wychowania fizycznego |
|
T-5 |
technik informatyk |
|
technik elektronik |
|
|
technik organizacji turystyki |
|
|
technik ekonomista |
|
|
Liceum Ogólnokształcące im. Marszałka Stanisława Małachowskiego w Płocku |
||
LO-4 |
klasa medyczna: biologia, chemia, matematyka (innowacja: elementy chemii w medycynie/biologia eksperymentalnie) |
|
klasa biznesowa: matematyka, geografia, język angielski (innowacja: zarys ekonomii) |
|
|
klasa politechniczna: matematyka, fizyka (dodatkowa matematyka, fizyka i informatyka w matematyce) |
|
|
klasa humanistyczna: język polski, wos/historia (przedmiot uzupełniający: biologia eksperymentalnie – elementy chemii w medycynie) |
|
|
klasa przyrodnicza: biologia, chemia, język angielski (innowacja: elementy chemii w medycynie/biologia eksperymentalnie) |
|
|
Klasa programistyczna: informatyka, matematyka, fizyka (przedmiot dodatkowy: programowanie olimpijskie lub pracownia astronomiczno-fizyczna) |
|
|
Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Władysława Jagiełły w Płocku |
||
LO-4 |
HORACY: język angielski, historia, język polski (innowacja: Obywatel Stróżem Prawa) |
|
DA VINCI: PRE-IB (International Baccalaureate), matematyka, język polski, klasa dwujęzyczna |
|
|
HIPOKRATES: biologia, chemia, język angielski (innowacja: Medyczna) |
|
|
DARWIN: biologia, chemia, klasa dwujęzyczna |
|
|
PITAGORAS: matematyka, geografia, język angielski (innowacja: Młodzi w biznesie) |
|
|
NEWTON: język angielski/informatyka, matematyka, fizyka (innowacja: Robotyka) |
|
|
III Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Dąbrowskiej w Płocku |
||
LO-4 |
matematyka, język angielski, fizyka/informatyka |
|
matematyka, geografia, język angielski |
|
|
język polski, język angielski, biologia/historia |
|
|
oddział dwujęzyczny – matematyka, biznes i zarządzanie, język angielski (innowacja: Język angielski w biznesie) |
|
|
biologia, chemia, język angielski (innowacja: Biologia medyczna z językiem angielskim) |
|
|
matematyka, biologia, chemia (innowacja: Laboratorium mikrochemii) |
|
|
IV Liceum Ogólnokształcące z Oddz. Integracyjnymi im. Bolesława Krzywoustego w Płocku |
||
LO-4 |
rozszerzenia: geografia, wos, język angielski |
|
rozszerzenia: język polski, biologia, język angielski |
|
|
Zespół Szkół Centrum Edukacji im. Ignacego Łukasiewicza w Płocku |
||
LO-4 |
historia, język angielski |
|
historia, język angielski |
|
|
biologia, chemia |
|
|
biologia, chemia (oddział dwujęzyczny) |
|
|
biologia, język angielski |
|
|
geografia, język angielski |
|
|
język angielski, geografia |
|
|
T-5 |
technik technologii chemicznej - chemia, matematyka, praktyczne aspekty rafinerii i petrochemii |
|
Akademickie Liceum Ogólnokształcące przy Akademii Mazowieckiej w Płocku |
||
LO-4 |
profil humanistyczno-prawny: język polski, historia (przedmiot dodatkowy: podstawy prawa – zajęcia z prawnikiem) |
|
profil lingwistyczny: język polski, język angielski (historia krajów hiszpańskojęzycznych) |
|
|
profil przyrodniczo-medyczny: biologia, chemia (przedmiot dodatkowy: Zajęcia w Płockim Zakładzie Opieki Zdrowotnej) |
|
|
profil matematyczno-geograficzny: matematyka, geografia |
|
|
profil filologiczny: język polski, język angielski (przedmiot dodatkowy: Business English) |
|
|
VII Liceum Ogólnokształcące w Płocku |
||
LO-4 |
klasa psychologiczno-pedagogiczna: język angielski, język polski, biologia (przedmiot dodatkowy: Warsztat Młodego Psychologa) |
|
klasa biznesowa: język angielski, geografia, biznes i zarządzanie (przedmiot dodatkowy: Warsztaty Multimedialne, Psychologia w Biznesie) |
|
|
Katolickie Liceum Ogólnokształcące im. św. Stanisława Kostki w Płocku |
||
LO-4 |
matematyka, geografia, język angielski |
|
biologia, chemia, język angielski |
|
|
biologia, język polski, język angielski |
|
|
geografia, wos, język angielski |
|
|
historia, język polski, język angielski |
|
|
historia, język angielski, język włoski (dla początkujących) |
|
|
Zespół Szkół im. Leokadii Bergerowej w Płocku |
||
LO-4 |
klasa psychologiczno-pedagogiczna |
|
Klasa o profilu policyjnym (próba sprawności fizycznej) |
|
|
T-5 |
technik żywienia i usług gastronomicznych |
|
technik hotelarstwa |
|
|
technik informatyk |
|
|
technik programista |
|
|
technik architektury krajobrazu |
|
|
technik rolnik |
|
|
technik weterynarii |
|
|
technik logistyk |
|
|
technik gospodarki odpadami |
|
|
B-3 |
kucharz |
|
Zespół Szkół Technicznych w Płocku "Siedemdziesiątka" |
||
LO-4 |
SMS w wioślarstwie |
|
klasa sportowa - piłka nożna |
|
|
klasa sportowa - piłka ręczna |
|
|
T-5 |
technik mechanik - montaż i obsługa maszyn i urządzeń |
|
technik mechanik - użytkowanie obrabiarek skrawających |
|
|
technik mechatronik |
|
|
technik informatyk |
|
|
technik programista |
|
|
technik fotografii i multimediów |
|
|
technik grafiki i poligrafii cyfrowej |
|
|
technik spawalnictwa |
|
|
technik robotyk |
|
|
technik elektromobilności |
|
|
B-3 |
mechanik-monter maszyn i urządzeń |
|
operator obrabiarek skrawających |
|
|
mechanik pojazdów samochodowych |
|
|
stolarz |
|
|
ślusarz |
|
|
Zespół Szkół Usług i Przedsiębiorczości im. Abpa A. J. Nowowiejskiego w Płocku |
||
T-5 |
technik reklamy |
|
technik usług fryzjerskich |
|
|
technik żywienia i usług gastronomicznych |
|
|
technik spedytor |
|
|
technik organizacji turystyki |
|
|
technik przemysłu mody |
|
|
B-3 |
fryzjer |
|
kucharz |
|
|
sprzedawca |
|
|
cukiernik |
|
|
Zespół Szkół Ekonomiczno-Kupieckich im. Ludwika Krzywickiego w Płocku |
||
T-5 |
technik ekonomista |
|
technik logistyk |
|
|
technik hotelarstwa |
|
|
technik handlowiec |
|
|
technik eksploatacji portów i terminali |
|
|
technik rachunkowości |
|
|
technik organizacji turystyki |
|
|
Zespół Szkół Budowlanych nr 1 w Płocku |
||
T-5 |
technik budownictwa |
|
technik geodeta |
|
|
technik ochrony środowiska |
|
|
technik dekarstwa |
|
|
technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej |
|
|
technik robót wykończeniowych w budownictwie |
|
|
technik chłodnictwa i klimatyzacji |
|
|
B-3 |
monter izolacji przemysłowych |
|
monter sieci i instalacji sanitarnych |
|
|
monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie |
|
|
dekarz |
|
|
Zespół Szkół Zawodowych im. Marii Skłodowskiej-Curie w Płocku |
||
T-5 |
technik elektryk |
|
technik pojazdów samochodowych |
|
|
technik informatyk |
|
|
technik programista |
|
|
technik automatyk |
|
|
technik elektromobilności |
|
|
technik teleinformatyk |
|
|
technik mechanik |
|
|
B-3 |
kierowca mechanik |
|
mechanik pojazdów samochodowych |
|
|
Zakład Doskonalenia Zawodowego w Warszawie Centrum Kształcenia w Płocku, ul. 1 Maja |
||
LO-4 |
klasy z elementami: kosmetologii, dietetyki, psychologiczno-pedagogicznymi lub grafiki komputerowej |
|
T-5 |
technik programista |
|
technik usług fryzjerskich z elementami kosmetologii |
|
|
technik informatyk |
|
|
technik ekonomista |
|
|
technik mechanik |
|
|
B-3 |
fryzjer z elementami kosmetyki |
|
sprzedawca |
|
|
kierowca mechanik |
|
|
klasa wielozawodowa (praktyki u pracodawców): blacharz samochodowy, elektryk, elektromechanik, elektromechanik pojazdów samochodowych, lakiernik samochodowy, mechanik pojazdów samochodowych, stolarz, cukiernik, piekarz, kucharz, sprzedawca |
|
|
Zakład Doskonalenia Zawodowego w Płocku, ul. Ułańska 1 |
||
T-5 |
technik informatyk z grafiką 3D |
|
technik usług fryzjerskich z elementami kosmetyki |
|
|
technik żywienia i usług gastronomicznych z elementami hotelarstwa |
|
|
technik logistyk |
|
|
technik mechanik |
|
|
technik hotelarstwa |
|
|
technik transportu kolejowego |
|
|
technik programista |
|
|
technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej |
|
|
B-3 |
fryzjer z elementami kosmetyki |
|
kucharz |
|
|
sprzedawca |
|
|
kierowca mechanik |
|
|
TEB Płock |
||
LO-4 |
klasa kosmetologiczna: język angielski, biologia (przedmiot dodatkowy: podstawy kosmetologii i wizażu) (czesne 199 zł) |
|
klasa kryminalistyczna: chemia, biologia (przedmiot dodatkowy: wprowadzenie do kryminalistyki) (czesne 199 zł) |
|
|
klasa medyczno-ratownicza: biologia, język angielski (podstawy ratownictwa medycznego) (czesne 199 zł) |
|
|
klasa psychologiczna: biologia, język polski (psychologia człowieka) (czesne 199 zł) |
|
|
T-5 |
technik programista – projektowanie gier (czesne 169 zł) |
|
technik informatyk - cyberbezpieczeństwo (czesne 169 zł) |
|
|
technik informatyk i E-SPORT (czesne 169 zł) |
|
|
technik fotografii i multimediów (czesne 169 zł) |
|
|
technik weterynarii (czesne 169 zł) |
|
|
I Prywatne Liceum Sztuk Plastycznych im. Władysława Drapiewskiego w Płocku |
||
L-5 |
specjalność: projektowanie użytkowe - projektowanie przestrzeni, projektowanie multimedialne |
|
specjalność: techniki graficzne - projektowanie graficzne, projektowanie multimedialne |
|
|
specjalność: techniki malarskie - tradycyjne techniki malarskie i pozłotnicze |
|
|
specjalność: fotografia i film - fotografia artystyczna |
|
|
I Liceum Ogólnokształcące PUL im. 4 Pułku Strzelców Konnych w Płocku |
||
LO-4 |
klasy ogólnokształcące: język polski, język angielski, geografia, drugi język - język niemiecki; przedmioty mundurowe: edukacja wojskowa, edukacja policyjna, pożarnictwo, ratownictwo |
|
I Liceum Ogólnokształcącego CN-B im. Polskich Spadochroniarzy w Płocku |
||
LO-4 |
oddział o profilu mundurowym |
|
Oddział Przygotowania Wojskowego |
|
|
Liceum Ogólnokształcącego Płockiego Towarzystwa Oświatowego w Płocku |
||
LO-4 |
język polski, język angielski, historia, geografia (czesne 400 zł + wpisowe 400 zł) |
|
Mazowieckie Technikum Innowacji |
||
T-5 |
technik informatyk (czesne 169 zł + wpisowe 150 zł) |
|
technik programista (czesne 199 zł + wpisowe 150 zł) |
|
|
technik handlowiec (czesne 79 zł + wpisowe 150 zł) |
|
|
technik ekonomista (czesne 79 zł + wpisowe 150 zł) |
|
GIEŁDA SZKÓŁ
Gąbin
Gostynin
Płock
Szkoły niepubliczne w Płocku